Valentines day

Igår var familjen och jag på Vapiano och åt lunch. Därefter träffade jag Luis i stan och han hade en överraskning till mig. Jag fick inte veta vad vi skulle göra under alla hjärtansdag och det var fett jobbigt för jag är ett controlfreak. Han tog mig till ett hotell där vi skulle sova över, en natt, här i Göteborg. Han hade även köpt med champange och choklad. Så vi hade en hel kväll för oss själva. Jätte mysigt! Vi gick till hemköp och köpte hallon till champangen (inte jordgubbar för vi gillar mer hallon hehe) och massa andra gott. När vi kom tillbaka till hotellet tog vi på oss våra badrockar och gick ned till relaxavdelningen en stund. Sedan fixade vi oss för att gå ut och äta och ta en drink. 
 
Han fixade så vi fick en längre utcheckning. Så på morgonen åt vi den goda frukosten och sen gick tillbaka till hotellet och kollade på en film. Jag tyckte att det var jätte kul att bo på hotell i sin egna stad. Kändes lite som att man var på semester men att det var nära hem ändå. Han är bra han. Och han är min!





Kommentera inlägget här: