denna tiden på året gör mig bara trött

Jag har faktiskt varit duktigt idag. Vaknade rätt sent men gjorde ändå gröt till frukost. Kollade på en tjejfilm för det var länge sen och jag har kollat klart på alla mina serier, heh.. Man blir så himla seg när det är kallt ute. Vill bara vara hemma och kolla på film under ett varmt och gosigt täcke.  
i alla fall så städade lite och sen pluggade jag innan jag drog till gymmet. Var där med Eglis men vi körde olika saker. Det var verkligen fuuuullt på gymmet. Man fick nästa stå i kö för att få den maskinen man ville ha, haha överdriver lite men ändå. Efter gymmet träffade jag Sophia och vi gick runt i stan en stund o kollade lite i affärer. Sen åkte vi hem till mig och chillade ba. Nu sitter jag och pluggar igen eftersom jag kom på att jag hade glömt lite saker och var inte helt klar förut. 



Kommentera inlägget här: