Ojdå

Glömmde visst av att uppdatera om helgen så skriver det snabbt nu bara. 
I fredag gjorde jag ingenting. Jag var hemma och vi hade fredagsmys med familjen. Eftersom mamma skulle åka lördag morgon ville jag vara med henne lite. Körde henne till flygplatsen och tog en kopp kaffe innan hon behövde gå. Pluggade lite under dagen och sen på kvällen gick jag och Luis på nattbio och såg horrible bosses som inte var så jätte bra. På söndagen plyggade jag igen och senare kom Philip på besök. Han hade fått jätte långt hår så han bad mig klippa honom. Det blev as bra för att vara min första gång! 


Nacken ville pappa "rätta till" så förstörde han det istället haha. Och på sidan tror jag att ljuset var konstigt eller nåt för så såg det inte ut irl. Tycker det blev as bra!

Kommentera inlägget här: