Kreta 2013

Bestämde mig för att ha ett inlägg om min Kreta resa och lägga upp en massa bilder. Ni kommer säkert få fler bilder lite senare också.
Jag åkte alltså med 4 andra tjejer. Vi bodde nära ett ställe som hette Star  beach där det  var fest varje dag typ. Inte bara på kvällen utan på dagen hade dom DJ som hade grym musik och de sprutade såpbubblor ur maskiner. Det var hur roligt som helst. Dom hade andra roliga grejer också som att åka i sånna ringar ni vet och hoppa bungee jumping. Ringarna åkte vi alla men det var bara Eglis som testade på bungee jumpingen. Fett läskigt! Men vi var inte där varje dag. Vi brukade gå till cenrum nästa varje dag och detta tog oss 40min. Gissa om vi blev trötta på kvällarna när vi gick hem igen? 
I alla fall så fanns det en Scandinavisk klubb som hette Havana club som vi brukade vara på. Det var inte så många som dansade där en dag så det var bara jag och Eglis på dansgolvet. När vi blev trötta satte vi oss ute och vilade. De som jobbade där tog då fram en liten scen bara för oss som vi skulle dansa på utanför klubben. Vi kände oss extra speciella då. As roligt!
På dagarna tog vi det för det mesta lugnt vid poolen på hotellet och vi hade all inclusive. 
Vi såg tyvärr inte små mycket av själva staden. Vi ville gå till gamla stan en dag men vi hittade det aldrig och det var för långt att gå så vi banga. Men det var en sjukt rolig resa och det bästa var att vi åkte exakt en vecka innan skolan började. Det var sjukt skönt!
 
 
Eglis:

Ååh va fina bilder du satt ihop
Snabba vi är😏zuuum

linah brown:

grymt mysigt!
fin du är :D

Kommentera inlägget här: