Min ängel

Det händer så mycket just nu.
Biljetter till Rom och Chris Brown är köpta.
På tisdag ska jag göra en sak, som ni får reda på då!

Jag fick äntligen tag på ett par primeboots. I affären satt dom bra, men så dum som jag är gick jag inte en sväng med dom eller satte på båda så det visade sig att dom var för stora när jag provade dom hemma igen. Blev helt ledsen, har letat jätte länge och överallt men dom har inte funnits någonstans. När dom väl fick in dom så köpte jag fel storlek! Typiskt.

Igår var det underbara fredag, efter skolan var det arrangerat att man kunde gå och spela beach volleyboll så jag åkte dit med ett gäng och spelade.
Senare på kvällen kom älsklingen hit och överraskade mig med en ros. Så himla söt!

Kände att inlägget blev helt rörigt men det får ni leva med. Ha de bra!

Kommentera inlägget här: