Vad är detta?

Det är helt sjukt. Hela dagen har varit helt knas.
Vi hade två prov idag, ett i biologi och ett i engelska. Jag lovar, jag har blåmärken på mina finger toppar! Hahah. I och för sig var proven ganska lätta, eller det gick bra i alla fall. under sista lektionen orkade ingen mer. Hälften av klassen låg och sov, jag överdriver inte. Haha.

Efter skolan var jag sjukt stressad för att hinna med bussen till träningen. Bussen resan tog mig en och en halvtimma!!!!! Annars tar det Max 40 minuter. Asså jag fick panik i bussen. Tisdag visste att jag skulle komma försent till träningen, men inte en timma.

När de andra hade gått upp efter träningen stannade jag kvar en stund och simmade.

Det enda som är bra idag är att det är min och Andrews 17 månaders dag! Älskar honom så himla mycket min gose gos!

Kommentera inlägget här: