(saknar dig)

Jag har haft ett par riktigt härliga dagar här i Bosnien.
I förrigår drog jag med familjen för att bada i Vrbas, en flod i Banja Luka.
När vi kom dit hade vi tydligen kommit till ''Svedsu plazu'' (''den svenska stranden''), den kallas så för det bara är folk från sverige som kommer dit. haha det känndes som att man var på en svensk strand, alla pratade på svenska.
Jag fick även reda på att en kompis hade kommit hem så jag gick dit, vi var på konsert, jag sov över, vi drog till stan på morgnen. haha det roliga var att dom inte hade någonting hemma till frukost så vi drog till en pekara och köpte färsk bröd och pasteta (leverpastej) och gick runt i stan som luffare och doppade brödet i pastetan. haha kul!
Igår var jag i stan heela dagen och köpte allt som behövdes, för imon drar vi iväg till havet.



haha deras falska fanta




Kommentera inlägget här: