livrädd för att leva, dödsrädd för att dö

Jag är helt trött. Träningen var inte ens hård idag.. Kan beropå att jag vaknar tidigare än vad jag brukade göra under sommaren.
Skolan bestod av språk lektioner och matte lektion idag, gick direkt till glitter efter skolan och köpte mig en dounut bun (en grej man sätter i håret ) & åt på subway. Tog första bussen till kungälv för att träna. Kom dit lite tidigare så gick till klubbrummet där det redan satt några som precis hade satt på en skräck film så vi började kolla (vilket jag ångrar för jag hatar skräck filmer) och alla skrämde upp alla.. Vi hann inte riktigt kolla färdigt på filmen för träningen hade börjat.
Nu ska jag bara dricka någonting för jag är väldigt tröstig & sen ska jag gå och lägga mig.
två bilder från idag:
dounut bun
Kommentera inlägget här: