If you snooze, you'll loose

Guuud vad jag älskar värme! Idag visade termometern hela 26 grader, inte så dålig tycker jag. Var ute i ett linne och fick värsta bonnabrännan, eller ah framme vid uringningen, snyggt (y)

Denna dagen har varit helt chill. Det började med att vakna av solstrålar i ansiktet, (inget att klaga över) tog det lugnt och läste lite ur Elsas mode, åkte senare iväg till ett badhus och simmade lite där (jätte snyggt men konstigt ställe, tjejer och killar byter om i samma omklädningsrum, men det finns små bås som man kan gå in i och byta om i, man fick heller inte dyka där inne även fast det fanns startpallar, riktigt bra sånna också), senare åkte vi och kollade på några släktingar som hade basket träning. När vi kom hem efter det fick jag sån lust att träna så jag satte på min mina nya jogging skor och sprang runt Mladena Stojanovića park, (en park i Banja Luka) två varv. Har inte tränat på flera veckor nu och kände att det var dags igen. Men nu känner jag att det är dags för en go dusch.

Inläggen får bli lite tråkiga utan några bilder nu när jag inte är hemma.
Puss♥
Kommentera inlägget här: