a queen never leaves her throne ♛

Så vad har jag gjort under helgen? 
I fredags var jag hemma på kvällen och kollade på en as bra film med familjen, the call hette den. Kunde inte somna riktigt efter den hehe, men i alla fall så fick jag vakna ganska tidigt på lördagen för jag skulle möta Andrew på flygplatsen för att han äntligen skulle komma hem. Men icke sa nicke, det blev massa strul så han kom hem 11 timmar senare. Under den tiden som jag väntade fick vi gäster hemma så vi åt grillat och jag och Emma tog hand om den sötaste ungen ever. Cyklade till Sophia på kvällen en stund och sedan hem för att åka till flygplatsten.

Nu är Andrew äntligen hemma och vi var med varandra hela dagen idag. Han köpte massa fina grejer till mig (TACK♥) och vi kollade på de nya TRUE BLOOD avsnitten, bäästa serien! 
Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon har jag jobb som väntar!
Bild från Turkiet.
Sofia:

tack! :}

Emelie:

Härlig bild :)

Kommentera inlägget här: