Kul fredag

Hade en väldigt rolig och händelserik fredag. På morgonen i skolan hade vi redovisning inför alla i klassen vilket är 70 pers. Sedan åt vi lunch med några i klassen på Benjing8 vilket var helt ok. Blev dock inte så mätt. Efter det gick Erika, Mirjana och jag hem till Malin för att gå igenom en gammal tenta. Fick skynda mig till stan efter det för att hitta en topp som jag skulle ha till kvällen. Fick panik i slutet för letade sönder typ. Lyckades hitta en fin söt topp och spraaaaang till tåget. Väl där hemma så skulle min farbror, faster & kusin komma så jag satt med dom en stund innan jag var tvungen att fixa mig.
Träffade sedan Sophia och Carro för att äta middag tillsammans eftersom Sophia fyllde år i veckan. Vi åt på Nonna som är en väldigt fin restaurang. Jag & min familj har varit där några gånger när mamma har fyllt år. Tradition. Efter middagen, vilket blev kl 23 så åkte jag iväg till en fest tillsammans med Eglis & Zahia. Det var en födelsedagsfest i en lokal vilket jag tycker är roligare än att gå ut på klubbar. Kvällen där resulterade i mycket dans (som vanligt) och en full Zahia haha. Åkte senare till Luis och han var så söt och mötte mig mitt i natten i Angered. 
Detta är tyvärr den enda bilden jag har från hela dagen. Bästa!

Kommentera inlägget här: