Jag gillar klä upp mig fast jag inte ska någonstans

Fattar inte vad som hände imorse. Jag hade världens tid. Behövde inte stressa eller någonting för jag hade planerat att ta bilen ner till pendelparkeringen för pallade inte gå ner för jag har sån sjuk träningsvärk från måndags. Jaaa, jag får alltid träningsvärken 2 dagar efter. Men det är normalt faktiskt! I alla fall så när jag åkte ner visade det sig att klockan faktiskt var mycket och att tåget åkte precis när jag hade hunnit parkera. Tror tiden flög iväg när jag inte räknade med att fönstren på bilen var helt isiga så jag fick stå och skrapa. Så jag tog bilen till skolan för första gången och jag visste knappt hur jag skulle åka. Tackar Gud för gps på mobilen! Biljettautomaten tar självklart inte kort, men som tur var hade jag mynt för första gången så det räckte för de två timmarna jag var i skolan. 
Luis mådde inte så bra så han tidigare från jobbet så jag plockade upp honom från jobbet och körde hem han. Blev glad för då fick jag se honom idag mellan allt stress. 
Nu ska jag plugga en stund innan farmor & farfar kommer hit. 
 
 


När jag skulle plugga till helgen blev det så tråkigt att jag satte på mig lite finare kläder och gick och tog massa bilder istället. Det är mycket roligare haha. 
Kommentera inlägget här: