Sikta mot stjärnorna

Denna dagen har varit helt upp och ned. Imorse hade jag träning, hård träning. Efter träningen så skulle jag skynda mig hem så jag gick till busstationen. Jag kom dit när bussen skulle åka med det var ingen buss där. Den hade tydligen åkt tidigare och nästa buss åker inte för än en halvtimma senare. Så jag tänkte, jag tar en annan buss så jag möter bussen jag ska ta och kan åka ända hem. Men så blev det tyvärr inte. Bussen åkte långt innan och jag skulle möta min syster för vi skulle på bio senare. Så jag gick ända från Kungälv hem. Var helt svettig när jag kom hem och jag som hade duschat innan...

När jag kom hem såg jag att alla biobiljetterna var slut sålda och igår var det 144 platser kvar.

Men när vi väl kom dit så gick vi tag i dom två sista biljetterna. Fatta hur glad jag blev! Så vi var och kollade på Alvin och gänget 3. Den var jätte rolig. Älskar Alvin och gänget!
Senare gick vi runt i stan lite och kollade. Detta årets mellandags rea suger.

Kommentera inlägget här: